Matalankynnyksen jalkapallotoimintaa 2015-2019 syntyneille tytöille ja pojille. Harjoitukset alkavat toukokuussa ja pelit kesäkuussa. Mukaan saa tulla koska vain ja tauolle jäädä tai lopettaa voi kun haluaa.

Tervetuloa tutustumaan VPS Junioreiden joukkuetoimintaan! Valitse sopiva joukkue, täytä tarvittavat tiedot ja saat infoa harjoituksista sähköpostiin.
VPS Juniorit  haluaa seurata pelaajien syitä jalkapalloharrastuksen lopettamiseen. Toivomme rehellisten vastaustenne auttavan meitä kehittämään seuramme toimintaa.
VPS Juniorit haluaa, että yksikään lapsi tai nuori ei joutuisi lopettamaan pelaamista perheen taloudellisten haasteiden vuoksi. Haluamme, että seura yhdessä perheen kanssa pystyy varmistamaan lapsen harrastustoiminnan jatkamisen.

The club wants to help disadvantaged players and work together with the family to find solutions to ensure that all our players can continue their hobby despite financial challenges.
Vepsun kuntofutista miehille ja naisille lajitaustaan katsomatta.

Toivomme, että ilmoitat meille heti, jos kohtaat epäasiallista käyttäytymistä seuramme toiminnassa. Kuuntelemme ja otamme jokaisen huolen vakavasti. Jokaista huolta tai valitusta käsitellessä pidämme keskiössä lapsen- ja nuoren hyvinvoinnin. Käsittelemme kaikki valitukset ennalta määrätyn prosessin mukaisesti ja kuulemme kaikkia osapuolia ennen kuin päätämme jatkotoimenpiteistä.

Voit myös kertoa huolesi nimettömästi alla olevan lomakkeen kautta. Huomioithan, että asian käsittely voi vaikeutua, jos emme tiedä asian osallisten henkilöllisyyttä. Emme myöskään pysty informoimaan sinua asian etenemisestä, ellet jätä yhteystietojasi.

Lomakkeen vastaanottaja on VPS Junioreiden toiminnanjohtaja Joni Keturi.

Vaasan Palloseuran Juniorit ry, Ruutikellarintie 6, 65100 VAASA. info@vpsjuniorit.fi Y-tunnus 1652597-9. Iban FI51 5670 0820 2089 55

Vastuullisuus Periksiantamattomuus Seura❤